Wakacje w ciszy i spokoju w lesie nad jeziorami!!!

Do wynajęcia : Agroturystyka Kliknij aby powiększyć obrazek.

Wakacje nad jeziorem w lesie w ciszy i spokoju.Zapraszamy do drawskiego Parku krajobrazowego!

Nasze gospodarstwo jest położone w cichym i urokliwym miejscu nieopodal wsi Czarne Wielkie.Tuż obok nas znajduje się ścieżka przyrodnicza Kukówka,oraz dwa najwyższe wzniesienia ziemi Czaplineckiej wzgórze Kukówka oraz Spyczna Góra.Do najbliższego jeziora mamy ok.700m i jest to raj dla wędkarzy,dla osób kochających wylegiwanie się na plaży polecamy jezioro Komorze i Rakowskie znane ze swoich czystych wód.

Dla tych co aktywnie lubią spędzać czas nie zabraknie terenów dookoła nas na wspaniałe piesze , rowerowe, bądź konne wędrówki.Okoliczne lasy obfitują w grzyby,jagody i leśną zwierzynę .Oferujemy dla Państwa przede wszystkim ciszę i spokój.

Każdy domek, który oddajemy do Państwa dyspozycji ma wyjście do lasu,wyposażony jest w 4 łóżka oraz pościele.Do Państwa dyspozycji jest łazienka oraz kuchnia w pełni wyposażone.Ponadto do każdego domku kajak i przejażdżki konne w cenie.

Mamy dla Państwa przygotowane miejsce do biesiadowania przy ognisku,boisko do siatkówki, przejażdżki bryczką,możliwość wędkowania z łodzi,oraz możliwość rozbicia namiotu.Cały teren jest ogrodzony.Akceptujemy również zwierzęta domowe.

Więcej info na www.wakacjeznatura.com.pl lub pod nr 517 661 890 oraz 662 900 274

Jak nas znaleść:

Samo centrum poj. Drawskiego, Poznań 3 godz, Szczecin 2 godz, Kołobrzeg/Koszalin 1 godzina

Samochód:

Poznań: kierunek Piła - Wałcz, potem droga 163 w kierunku na Kołobrzeg do Czaplinka. Z czaplinka kierunek Barwice dr nr 171

Szczecin: kierunek Chociwel, Drawsko Pom, Złocieniec do Czaplinka.Z Czaplinka kierunek Barwice droga nr 171

Kołobrzeg/Koszalin: droga 163 kierunek Wałcz do Czaplinka. Z Czaplinka kierunek Barwice droga nr 171

Za wsią sikory ( ok 1000m ) w kierunku Barwic skręt w lewo na Czarne Wielkie,mijamy kościół w Czarnym Wielkim z lewej strony,przejeżdżajac koło sklepiku jedziemy prosto brukiem następnie Strzalka skieruje Państwa w polną drogę po prawej stronie,po ok 500 m ujrzą Państwo nasze gospodarstwo.

Pociąg:

Czaplinek jest na linii kolejowej Szczecin - Szczecinek - Chojnice. Po uprzednim uzgodnieniu zadzwoń do nas ze stacji w Czaplinku po grzecznościowe odebranie.

piątek, 03 maja 2013 Telefon: 662900274

Kontakt z autorem ogłoszenia

Twoje imię

Twój adres email

Twoja wiadomość

Szukaj więcej ogłoszeń dotyczących Wakacje w ciszy i spokoju w lesie nad jeziorami!!!. Skorzystaj z opcji wyszukiwania w serwisie.